کــلــــوب شــــهــداد

شهری با تمدن شش هزار ساله...در گرمترین مکان در زمین!!

کــلــــوب شــــهــداد

شهری با تمدن شش هزار ساله...در گرمترین مکان در زمین!!

کــلــــوب شــــهــداد
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دل نوشته 11

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ق.ظ

درون من حلول کن که بی تو تاریک شدم

       من انتهای بن بست کوچه ی باریک شدم

نیستی و نشسته ام به گوشه خیال خود

                                 بی تو به عمق زوال ببین چه نزدیک شدم


(شاعر+ک)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۱
سعید گنجوزاده

نظرات  (۷)

Like
سلام زیبا بود
مرسی
چه زیبا هم شعر و هم تصویر...
بسا لذت بردیم :)
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۹ میهمان ...
بی تو ...
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۹:۳۷ تقی زاده حسین
نو بود و تازه 
دعا کنیم برای پیدایی تصویر!!

پاسخ:
سلام و عرض ادب فراوان ممنون از حضور افتخاری شما
وب را روشن نمودید.
موفق باشید.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۳ سید حسین
زیبا بود
همیشه شاد باشید
پاسخ:
سلام وادب
ممنون 
سلام ممنون از حضورتون وبسایت زیبا یی دارین موفق باشین باافتخار لینک شدین
پاسخ:
سلام و عرض ادب
باعث افتخار است موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی